huisoptweewielen.reismee.nl

Naar Wenen

19 mei 2014

We zijn nu ruim drie weken onderweg en hebben tot heden heel veel regen gehad. Desondanks hebben we nog mooie fietstochten en wandelingen gemaakt. Het was dus niet saai!
Wil iedereen bedanken voor de reacties op reismee.nl is altijd leuk een reactie te krijgen! Ook de lezers van ons blog en de kijkers naar onze foto’s bedanken voor de interesse.
Morgen vertrekken we naar Wenen
Weet niet of er internet is op de volgende camping en wanneer ik weer iets plaats. Zoveel luxe als in Maishofen hebben gehad zullen we wel niet meer hebben, gewoon internet met bereik in de caravan! Lees net op de site van de camping in Klosterneuberg, dat er zelfs gratis internet met bereik in de caravan is, maar even afwachten….jullie horen van ons!

En volgens de informatie kunnen we op de fiets naar Wenen. Het is 14 kilometer naar het centrum. Weet nog niet wat we allemaal willen zien in Wenen, maar wat ik nu al weet is dat ik Schloss Schönebrunn en Sachertaartwil eten bij Sacher. Verder zien we wel.